Saturday 10 March 2012

Meh sini bce post aku



Assalamualaikum penghulur kata...
Ny adalah post ke-2 aku...urmm..ak x kreatif sgt dlm berblogger ny..hehe..junior dunia blog la katakan.. ak skrang dlm proses mengedit lg blog aku yg x seberapa ny ha.. bnyk lg yg perlu aku belajar..hehehe..kalau nk dibandingkan blog ak ngan kwn2 seQM ak jauh bedanya...fuh, dorang nye blog hebat2 n cantk2 blaka..especially member sekelas ak la..dorang mmg teror dlm edit mengedit ny...btol x?...ak insan yg kerdil ny akn cbe utk mempertingkatkn lg skill ak dlm berblogger...hehehe...kpd kengkwn yg dh teror 2 jgn lpe bri tnjuk ajr pd aku k..










Dlm blog ak yg x seberapa ny aku akn post teka teki utk korang..suke x?hahaha...suke ke x suke ke korang kena jwb jgk teka teki yg akn dipost nnti.hehehe. teka-teki yg akn ak post dlm ruangan Cer Teka? adalah jenaka sahaja..oleh itu soalan dan jawapannya tidaklah sebagaimana yg korang sume bygkan..jgn mrh taw sbbnye teka-teki yang bakal ak post 2 adlh untuk menceriakan suasana santai kita bersama jew..hehehe..lps korang bce teka-teki tu nnti korang bley memanjangkan plk teka-teki ny kepada 'mansgsa' yg len..hehehe..kpd sume yg sudi jd follower selamat berteka- teki.

No comments:

Post a Comment